Social media en gebruikerservaring

Het creëren van toegevoegde waarde en een fijne gebruikerservaring bied mogelijkheden. Wanneer een overzeese klant enkele flesjes en glazen aan een relatief hoge prijs besteld zal hij/zij daar waarschijnlijk ook maar al te graag mee ‘uitpakken’. Door de klant aan te sporen zijn ervaring te delen op social media en het hem/haar daarin bijzonder gemakkelijk te maken wordt de gebruikerservaring verbetert en wordt meteen reclame gemaakt. Twee vliegen in één klap.

Een aangepaste QR code op de juiste plaats met bijpassende aansporende woorden zullen hun effect niet missen. Daarom zullen we op de draagkrat conceptueel weergeven hoe dat er zou kunnen uitzien.

Via www.visualead.com maken we aangepaste QR codes aan die naar de juiste links verwijzen.

bannersocial

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s